Abonati-va prin email:

Introduceti adresa dumneavoastra de email pentru a va inscrie la newsletter:

Delivered by FeedBurner

14 ianuarie 2009

Training organizat de ASOCIATIA DE HIPNOTERAPIE SI PSIHOTERAPIE COGNITIV – COMPORTAMENTALA

ASOCIATIA DE HIPNOTERAPIE SI PSIHOTERAPIE COGNITIV – COMPORTAMENTALA Organizeaza trainingul TERAPII COGNITIV-COMPORTAMENTALE LA COPILUL CU TULBURARI NEUROPSIHICE (elemente din terapia A.B.A. – Analiza Comportamentala Aplicata) in perioada 31.01 – 01.02. 2009 in BUCURESTI

NIVELUL I: Numar Module: 6 - 16 0RE/MODUL
Numar Cursanti: 20
SCOP: Sa inteleaga analiza comportamentala aplicata, si sa-si insuseasca notiunile teoretice fundamentale cu privire la natura tulburarilor comportamentale.
OBIECTIVE:
• Sa stabileasca o linie bazala a abilitatilor fiecarui copil
• Sa evalueze preferintele si comportamentele dezvoltate de catre copiii
• Dezvoltarea unei intelegeri profunde a comportamentelor si a cauzelor acestora
• Sa dezvolte abilitati de identificare a unor comportamente alternative echivalente functional si sa modifice comportamentele prin consecinte sau antecedente
• Sa stabileasca un curriculum specific in ariile de dezvoltare relevante tinand cont de varsta copilului , punctele tari si slabe ale acestuia si nevoi.
• Sa realizeze monitorizarea progresului bazandu-se pe analiza datelor colectate
• Sa dezvolte acele abilitati ale copiilor care reprezinta prerechizitele pentru achizitionarea in viitor a altor abilitati mai complexe prin dezvoltarea adecvata a programelor.
• Sa implementeze curriculum in settinguri variate adecvate nevoilor developmentale ale copilului precum si abilitatilor acestuia, accentul punandu-se pe generalizarea acestor abilitati in mediul natural.
• Sa dezvolte activitati de invatare care sunt structurate de asa maniera incat sa maximizeze oportunitatile fiecarui copil de a se angaja intr-un comportament nou care va fi intarit in settinguri multiple pe parcursul intregii zile
• Sa dezvolte abilitati de inregistrare zilnica a datelor si realizare a graficelor• Sa inteleaga cum trebuie sa predea raportat la ce trebuie sa predea

STRUCTURA TRAININGULUI
Modul I
• Orientarea catre autism/pdd
• Orientarea catre analiza comportamentala aplicata si programele aba pentru copiii cu autism
• PSIHODIAGNOSTIC - EVALUARE

Modul II
• Predarea utilizand unitatea discreta de predare
• Implementarea unitatii discrete de predare

Modul III
• Componentele trainingului pe limbaj

Modul IV
• Generalizarea
• Predarea incidentala

Modul V
• Interactiunea si integrarea sociala
• Instructiile de grup si incluziunea
Modul VI
• Crearea si mentinerea unui program pentru fiecare elev
• Organizarea si individualizarea curriculei

CURSUL ESTE ACREDITAT DE COLEGIUL PSIHOLOGILOR DIN ROAMANIA
NUMAR DE CREDITE: 30
Informatii:
IULIA PANTAZI,
Telefon 0745480458
email: pantaziiulia@yahoo.com

Niciun comentariu: