Abonati-va prin email:

Introduceti adresa dumneavoastra de email pentru a va inscrie la newsletter:

Delivered by FeedBurner

05 ianuarie 2009

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

"In forma sa depasita, advertisingul nu are nicio functionalitate,
este o pierdere uriasa de bani si, daca nu te dezmeticesti, va sfarsi
prin a-ti distruge compania (sau companiile clientilor tai) si
reputatia."
Cititi mai mult in bestesellerul lui Sergio Zyman, considerat de
Warren Bennis a fi un geniu.
Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu
imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste.
In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai
rau. In aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis
si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va
analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa
inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea
voastra sa devina mai buna decat este in momentul de fata.
Daca lucrati in domeniul publicitatii, puteti considera aceasta carte
un apel la trezire, un avertisment de genul: fie iti schimbi modul de
abordare, fie locul de munca. Advertisingul nu inseamna sa castigi
Effie-uri sau Lei de aur. Inseamna sa faci bani pentru clientii tai,
iar unii dintre ei — cei care vor citi aceasta carte — s-ar putea sa
fie destul de iritati sa va vada pe scena tinand in maini statueta
castigatoare in timp ce vanzarile lor scad.
Odata ce veti fi citit aceasta carte, veti detine cunoasterea,
imaginea de ansamblu, instrumentele si instructiunile necesare pentru
elaborarea strategiilor de advertising functionale si pentru transformarea acestor strategii in afaceri de succes. Asa ca stati prin preajma si veti avea ce invata!
Sergio Zyman este fostul chief marketing officer al The Coca-Cola
Company si autorul bestseller-ului „The End of Marketing As We Know
it". Zyman a fondat si condus Zyman Marketing Group, o firma de top in
domeniul consultantei strategice, al aplicatiilor software si al
resurselor educationale.
Armin Brott este coautor al mai multor carti de afaceri scrise de
persoane renumite in industrie si este totodata si autor al unor carti
foarte bine vandute. Printre titlurile publicate se numara „The
Expectant Father: Facts, Tips, and Advice for Dads-to-Be", „The New
Father: A Dad's Guide to the First Year" si „The New Father: A Dad's
Guide to the Toddler Years".
Pentru mai multe informatii despre Sfarsitul advertisingului asa cum
il stim va invitam sa vizitati www.publica.ro/inlib.htm.
Pentru comenzi on-line va invitam sa accesati www.publica.ro/comanda.php.

Niciun comentariu: